Μεγάλα έργα χρονίζουν και έχουν μετατραπεί σε μαύρες τρύπες για τον προϋπολογισμό. Ο ΟΣΕ έχει εκτροχιαστεί εγκαταλείποντας τις ράγες της λογικής. Η Ελλάδα πληρώνει πανάκριβα τα τραίνα που δεν έχει.
Πολλοί μιλούν για ελληνική κακοδαιμονία, γραφειοκρατία και κάκιστο Κράτος. Όπως είδατε και στην προηγούμενη εκπομπή, το κράτος και οι λειτουργοί του λειτουργούν μια χαρά και εκσυγχρονιστικά, αλλά όχι για τον ΟΣΕ.
Δείτε πως ένα ολυμπιακό έργο για λογαριασμό του ΟΣΕ ξεκίνησε να κατασκευάζεται μετά από τους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Πως το σκάνδαλο Siemens- ΟΣΕ συναντάει το σκάνδαλο των υποβρυχίων.
Πως ο ΟΣΕ νοίκιαζε τραίνα που θα μπορούσε με τα ίδια λεφτά να αγοράσει.
Πως έκτισαν κτήριο του ΟΣΕ, κόστους ενός εκατομμυρίου και το γκρέμισαν.
Πως «εξαφανίστηκαν» 7.000 βαγόνια.
Ο ΟΣΕ δεν αγκομαχά στις γραμμές γιατί μεταφέρει το βαρύ φορτίο της γραφειοκρατίας, αλλά αυτό της μίζας και της διαφθοράς.
Το «Κουτί της Πανδώρας» ανοίγει για μερικά ακόμη από τα σκάνδαλα που έκαναν τον ελληνικό σιδηρόδρομο, συρμό ελλειμμάτων και διαφθοράς.
Το «Κουτί της Πανδώρας» στη ΝΕΤ
Τρίτη 20 Μαρτίου εκτάκτως στις 00:15 πμ, (λόγω του αγώνα μπάσκετ ΠΑΟ- Μακάμπι Τελ Αβίβ)
«Επειδή τίποτα δεν είναι, όπως φαίνεται»
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...