ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
- ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΕΤΩΠΟ
«ΔΥΝΑΜΗ
ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ»
Αντί… προεκλογικής ανακοίνωσης
Για τις αρχαιρεσίες στη Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας
28-3-2023
«Μην
αμελήσετε, Πάρτε μαζί σας νερό, Το μέλλον μας έχει πολλή ξηρασία»
Μιχάλης Κατσαρός
Συνάδελφοι
Όταν αντιδράσαμε μαζικά και ενωτικά τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα τα πήραν πίσω. Τώρα έρχονται με νέα μάσκα, θεωρώντας ότι έχουμε παραδοθεί. Θα γελαστούν και τούτη τη φορά όσο και να φαίνεται για μερικούς ακατόρθωτο… Η ιστορία δεν κάνει λάθη. Η αγωνιστική πτέρυγα του κλάδου δεν θα παραδοθεί, όπως συνθηκολόγησαν κάποια άλλοι.
Κόντρα στον γραφειοκρατικό συνδικαλισμό και τον υπηρεσιακό δαρβινισμό!
Με αυτό το ανυπότακτο και
αγωνιστικό πλαίσιο, έξω από τα δοσμένα όρια, του συστήματος της υποταγής και
της υπηρεσιακής εξαχρείωσης αξιών και αρχών, συμμετέχουμε για μια ακόμη φορά (χωρίς
να κουραζόμαστε να φωνάζουμε), στις εκλογές, που προκήρυξε ετεροχρονισμένα
(28-3-2023) η νέα τάξη πραγμάτων στον συνδικαλισμό, τοπικά και πανελλαδικά.
Στο απερχόμενο ΔΣ της Β' ΕΛΜΕ, με πρωταγωνιστές τη ΔΑΚΕ στο ρόλο του Δούρειου ίππου και
τη ΣΥΜΜΑΧΙΑ - ΣΥΝΕΚ ως χρήσιμος «προδοτικός» στρατός στην «άλωση»
του κλάδου, επικρατεί η γραμμή της κομματικής και υπηρεσιακής υποταγής,
θυσιάζοντας συλλογικά και ατομικά τους συναδέλφους. Είναι αυτοί που έβαλαν πλάτη, για να περάσουν όλα τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα της Κεραμέως
(ηλεκτρονικές εκλογές, αξιολόγηση, αυταρχισμός, μη μονιμοποίηση νεοδιόριστων,
διοικητισμός, διώξεις, ακάλυπτα κενά, υπερβολικές μετακινήσεις κάλυψης ωραρίου
κ.α.), ενώ τώρα δήθεν κόπτονται να μην
περάσει η ατομική αξιολόγηση!!! Τι έκαναν ως Δ.Σ. να μπλοκάρουν την
αξιολόγηση στους νεοδιόριστους;
Η πλειοψηφία της τοπικής Β' ΕΛΜΕ,
αμέτοχη στα επίδικα θέματα του κλάδου, δεν είναι άξια κριτικής, διότι το έργο
της έχει μηδενική αξία για τον κλάδο και αφορά μόνο τους ίδιους και τις ομάδες
τους.
Όταν σήμερα ο βασικός
μισθός του ανειδίκευτου εργάτη, είναι ανώτερος, από τον ετήσιο κατώτερο καθαρό
μισθό του νεοδιόριστου καθηγητή και του αναπληρωτή, θα έπρεπε όλοι αυτοί να σιωπήσουν αντί να ζητούν και τη ψήφο των συναδέλφων.
«Η εκπαιδευτική ζούγκλα επί
θύρες»
Στη δυστοπική εποχή του «πάμε και όπου βγει» οι συνάδελφοι
εκπαιδευτικοί, ως εργαζόμενοι μετρούν τις απώλειες που έχουν υποστεί σε
οικονομικό, εκπαιδευτικό και κοινωνικό επίπεδο και δεν βρίσκουν τον τρόπο της
ουσιαστικής αντίδρασης, να σταματήσουν έστω κάποιες απ' αυτές.
Ο κυβερνητικός συνδικαλισμός για ποιό λόγο ζητάει την ψήφο των
καθηγητριών / των για μια ακόμη φορά; Αλήθεια τι έχουν να τους προσφέρουν;
Για να μοιράσουν
εκδουλεύσεις; Η μήπως να προσθέσουν ψήφους στα κόμματά τους;
Πρακτικές καταδικαστέες που
διέλυσαν τη συλλογική συνοχή του κλάδου μας. Νοοτροπία παλαιοκομματική,
προσπαθούν οι εκλεκτοί της ΔΑΚΕ με
την συνδρομή των βουλευτικών γραφείων να μοιράσουν τις θέσεις των διευθυντών
σχολείων και των άλλων "αξιωματούχων", που έφτιαξε η Κεραμέως και η
κυβέρνηση της ΝΔ να βολεύει τους "άριστους" με τα δήθεν τυπικά
προσόντα....
Αυτό το τοξικό
συνδικαλιστικό περιβάλλον αποτρέπει αρκετούς συναδέλφους να ασχοληθούν με την
ΕΛΜΕ, ενώ οδηγούνται σε αποχή (κακώς) από τις εκλογικές διαδικασίες, όπως έγινε
πέρσι, που συμμετείχαν μόνο 300 συνάδελφοι από τους 850 που συνήθως
συμμετείχαν όλα τα χρόνια πριν.
Μπλόκο στην ατομική αξιολόγηση !
Η ατομική αξιολόγηση, ειδικά με το αγγλοσαξονικό μοντέλο
της κατάταξης, αποτελεί μέθοδο, ώστε να αποκρύψουν πολλές ανάγκες:
Την ευθύνη της Πολιτείας
για τα κτήρια, τον τεχνικό εξοπλισμό, τις βιβλιοθήκες των σχολείων, το
διδακτικό και βοηθητικό προσωπικό, την έλλειψη γραμματέα, την μακρόχρονη
επιμόρφωση με απαλλαγή από τα διδακτικά και λοιπά καθήκοντα (εκπαιδευτικές
άδειες) και φυσικά πολλούς, μα πολλούς διορισμούς, μειώνοντας τόσο το αριθμό
των μαθητών και του υποχρεωτικού διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών.
Ταυτόχρονα τη μείωση του
ορίου ηλικίας για συνταξιοδότηση χωρίς πέναλτι, αλλά και τη γενναία αύξηση του
μισθού, ώστε οι εκπαιδευτικοί να ζουν με αξιοπρέπεια και να αφοσιώνονται στο
πολλαπλό παιδαγωγικό και διδακτικό αλλά πάνω απ΄ όλα λειτουργικό τους καθήκον.
Αντ' αυτού, όλες αυτές
τις ελλείψεις θέλουν να τις φορτώσουν στη καμπούρα των συνεχώς απαξιούμενων
εκπαιδευτικών, ως δήθεν μοναδικών υπεύθυνων
ατόμων και με αξιολογική κατάταξη.
Θα νικήσει άραγε σήμερα με συνεχή άμυνα;
Συναδέλφισσδες / Συνάδελφοι
Πρέπει
να ξεπεράσουμε τις δικαιολογημένες ενστάσεις για την αναποτελεσματικότητα,
σήμερα του κομματικού συνδικαλισμού και να
συμμετάσχουμε στις εκλογές στις 28-3-2023, για να δώσουμε ένα άλλο μήνυμα
στο αποτέλεσμα, ότι δηλαδή δεν είμαστε
δεδομένοι. Ότι η σωστή πλευρά της εκπαιδευτικής ιστορίας είναι ο αγώνας των
εκπαιδευτικών για την ενιαία δημόσια εκπαίδευση (με πολυτεχνικά χαρακτηριστικά),
για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις.
Οφείλουμε να ανατρέψουμε το νεοπαραγοντισμό, που μας προσβάλει και υβρίζει την ιστορία του κλάδου.
Η αποχή των συναδέλφων από την κάλπη τούτη τη φορά, θα επιτρέψει να αλωνίζουν όλοι
αυτοί οι παραγοντίσκοι καλοθελητάδες των μηχανισμών των κομμάτων εξουσίας και της
διοίκησης.
Το αποτέλεσμα των εκλογών της Τρίτης 28-3-2023 πρέπει να δώσει δύναμη
στη δύναμη ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ στο ψηφοδέλτιο της ΑΕΚ – ΑΜ. Στην αγωνιστική πτέρυγα του κλάδου, που σηκώνει το βάρος ενάντια στον αυταρχισμό της
Κεραμέως, της Θατσερικής πολιτικής στην εκπαίδευση της κυβέρνησης της ΝΔ, όπου στην ΕΛΜΕ –ΟΛΜΕ στηρίζουν
οι ηγεσίες της ΔΑΚΕ και των ΣΥΝΕΚ-ΣΥΜΜΑΧΙΑ.
Θέτουμε τα ακόλουθα αιτήματα αιχμής:
·
Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς και τις
συντάξεις για την κάλυψη όλων των απωλειών των μνημονίων και της ανόδου του πληθωρισμού.
Κανείς κάτω από 1.000 ευρώ καθαρά! Επαναφορά του 13ου – 14ου
μισθού και σύνταξης. Να δοθεί το κομμένο Μ.Κ. του 2016-17.
· Υπογραφή γνήσιας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας εφ’ όλης της ύλης.
· Κατάργηση του ν. Κατρούγκαλου.
Πλήρη σύνταξη με 30 χρόνια δουλειάς και χωρίς όριο ηλικίας.
· Να μονιμοποιηθούν άμεσα οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι της
Ειδικής Αγωγής, Γενικής παιδείας και ειδικοτήτων, που διορίστηκαν από τον
Αύγουστο του 2020,
· Όχι στην εισαγωγική επιμόρφωση διάλυση των εργασιακών
μας σχέσεων
· Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί τώρα – μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά
με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία σε όλες τις ειδικότητες και τους τύπους σχολείων.
· Πλήρη δικαιώματα στους
αναπληρωτές. Όχι στο προσοντολόγιο και σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
· Όχι στην αξιολόγηση–αυτοαξιολόγηση.
Κατάργηση του νόμου 4823/2021.
· Να καταργηθούν οι υπουργικές αποφάσεις για τους μέντορες,
ενδοσχολικούς συντονιστές και εκπαιδευτικούς ομίλους.
· Όχι στο νέο σχολείο – εξεταστικό κέντρο. Να καταργηθούν τα εξεταστικά
πλέγματα (ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων, PISA).
· Επαναφορά του ωραρίου στα
προ του 2013 επίπεδα.
· Όχι στην «τηλ»-εκπαίδευση
· Αναβάθμιση της ΤΕΕ – Ετήσια επαγγελματική επιμόρφωση εκπ/κών τεχνικών ειδικοτήτων με απαλλαγή από
τα υπηρεσιακά καθήκοντα
· Να μειωθούν οι τιμές στα βασικά είδη και στην ενέργεια. Κατάργηση του ΦΠΑ στα είδη πρώτης ανάγκης. Κατάργηση του
ειδικού φόρου κατανάλωσης στην ενέργεια για τους εργαζόμενους. Να
καταργηθεί το χρηματιστήριο ενέργειας και οι ρήτρες αναπροσαρμογής. Να
επιβληθεί πλαφόν στις τιμές ρεύματος, πετρελαίου, φυσικού αερίου.
· Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις. Να
επιστρέψουν οι εταιρείες στο δημόσιο (ρεύμα, ενέργεια, κ.α)
· Μέτρα προστασίας (15 μαθητές στο τμήμα, καθαρίστριες, απαραίτητα υλικά, κ.ά.).
· Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα
δημοκρατικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα και την απεργία. Τα σωματεία μας
δεν θα εφαρμόσουν το ν. Χατζηδάκη-Παλεύουμε για την ανατροπή του!
· Ανατροπή της πολιτικής κυβέρνησης
– ΕΕ – ΟΟΣΑ – Κεφαλαίου.
·
Έξω από ΝΑΤΟ – ΕΕ! Ειρήνη και Φιλία των Λαών!
·
Ας τολμήσουμε..... Εμείς θα είμαστε εκεί και θα επιμένουμε!
·
Αν δεν τους ανατρέψουμε θα πεινάσουμε.....ηθικά, πνευματικά, οικονομικά !
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ
Α/Α |
Επώνυμο |
Όνομα |
Πατρώνυμο |
Οργ.
Θέση |
Ειδικότητα |
|
Βιτωράτου
|
Μαρίνα
|
Γρηγορίου |
ΕΝΕΕΓΥΛ
Αγρινίου |
ΠΕ02
ΕΑΕ |
|
Ζαραβίνας |
Μιχάλης |
Σωκράτης |
4ο ΓΕΛ
Αγρινίου |
ΠΕ11 |
|
Ζήβα |
Αδαμαντία (Μαντώ) |
Σπυρίδων |
ΕΕΕΕΚ Αγρινίου |
ΠΕ02 -ΕΑΕ |
|
Κορδάτος |
Κώστας |
Διονύσιος |
ΕΠΑΛ Καινούργιου - ΕΚ Αγρινίου |
ΤΕ02.02 |
|
Λογκιζίδου |
Κυριακή (Καίτη) |
Ιωάννης |
Γ/σιο Θέρμου |
ΠΕ11 |
|
Τσιλίκης |
Βασίλης |
Λάμπρος |
Εσπ. ΕΠΑΛ Αγρινίου |
ΠΕ82 |
Για
Ε.Ε. |
|||||
1. |
Μουτάφης |
Νίκος |
Κωνσταντίνου |
1ο ΕΠΑΛ – ΕΚ Αγρινίου |
ΤΕ02.02
|
Μάρτιος 2023
Από τη Συντονιστική Γραμματεία
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...