==► ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ: "Πολλαπλά εκτεθειμένη η Δημοτική Αρχή – Αποκαλυπτική η έκθεση των Ορκωτών Λογιστών"  ==► ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ - ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ   ==► Κριτική και προτάσεις του Δημήτρη Τραπεζιώτη, για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας  ==► Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου για το Πολυτεχνείο  ==► ΣΥΡΙΖΑ: ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΔΡΩΝ ΑΠΟ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ  ==► ΓΕΑ: Κυριακή 24 Νοεμβρίου το «Τρέχω, βαδίζω, ποδηλατώ στην πόλη μου»  ==► Υπεγράφη η πρόσκληση για το καινούργιο πρόγραμμα «Νέων Γεωργών» ύψους, 410 εκατ. ευρώ  ==► Μίλτος Ζαμπάρας Με Πείσμα και Όραμα: Η Δυτική Ελλάδα μπορεί να κερδίσει μάχες  ==► Η ΛΑΪΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ "ΑΠΟΛΛΩΝ - Σχετικά με τη σύσταση “Ενεργειακών Κοινοτήτων"  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ντροπή να μιλάτε για ανάπτυξη όταν η οικονομία και η κοινωνία στενάζουν (βίντεο)  ==► “Όχι” σε μείωση ΦΠΑ στο ελαιόλαδο, λέει το Μαξίμου   ==► Ο ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΤΙΝΑΣ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ  ==► Χριστίνα Σταρακά: Ένα βήμα πριν την οριστική κατάρρευση η ελληνική κτηνοτροφία - Απαιτείται εθνικό σχέδιο διάσωσης της και όχι «κούφια λόγια»  ==► ΧΑΡΗΣ ΔΟΥΚΑΣ: "Εμμονή στο λάθος" - Άρθρο στα “Νέα Σαββατοκύριακο”  ==► Δημιουργία, στην πόλη των Αγρινιωτών   ==► ΚΚΕ: ΕΡΩΤΗΣΗ ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗΣ ΠΥΡΚΑΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ  ==► Η πολιτική ορθότητα εναντίον Πολάκη, η ανδροφοβία/μισανδρισμός της ελληνικής κοινωνίας και τα εκατομμύρια της Λινού  ==► Ο.Α.Σ. ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΠΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΩΛΗΣ ΣΤΑ ΑΙΓΟΠΡΟΒΑΤΑ  ==► 50 ΧΡΟΝΙΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΝΕ ΟΔΗΓΗΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ  ==► Ανακοίνωση Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών στην Β' ΕΛΜΕ Αιτωλ-νίας  ==► Η ΕΝΩΣΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ - ΑΔΜΗΕ - ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΟΥ ΗΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ  ==►   ==► Γιατί η Αριστερά δείχνει να μην έχει τόση απήχηση στην κοινωνία;  ==► Με πολλές ειδήσεις η παρουσία Λιβάνιου στην ΚΕΔΕ - Έρχονται αλλαγές σε ΟΤΑ & Περιφέρειες  ==► ΚΚΕ: Ανείπωτη θλίψη, συλλυπητήρια για το θάνατο του συντρόφου Νίκου Ζαραϊδώνη    By The best widgets

Τετάρτη 19 Αυγούστου 2020

100 Εκατ.Ευρώ κοστολογείται η Σύνδεση του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό -Αναζητείται Χρηματοδότηση. Μήπως στραβά αρμενίζουμε;

Περί τα 100 εκατ.ευρώ θα κοστίσει η κατασκευή της οδικής σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Αυτό προκύπτει από έγγραφο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως απάντηση σε σχετική ερώτηση στη Βουλή. Το έργο το οποίο ζητούν επίμονα να... υλοποιηθεί τόσο ο Δήμος Αγρινίου, όσο και σχεδόν σύσσωμοι οι φορείς της περιοχής και απασχολεί έντονα την τοπική κοινωνία.
Περί τα 100 εκατ.ευρώ θα κοστίσει η κατασκευή της οδικής σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια Οδό. Αυτό προκύπτει από έγγραφο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, ως απάντηση σε σχετική ερώτηση στη Βουλή. Το έργο το οποίο ζητούν επίμονα να υλοποιηθεί τόσο ο Δήμος Αγρινίου, όσο και σχεδόν σύσσωμοι οι φορείς της περιοχής και απασχολεί έντονα την τοπική κοινωνία.
Όπως αναφέρεται στο έγγραφο οι σχετικές προετοιμασίες για την υλοποίηση του έργου εντοπίζονται από τον Φεβρουάριο του 2018 όταν η εταιρεία “RACE Σύμβουλοι Μηχανικοί ΕΕ”, υπέβαλε επιστολή στο Υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών, με την οποία δήλωσε ότι δωρίζει στο ελληνικό Δημόσιο μελέτη που τιτλοφορούνταν «Προωθημένη Προμελέτη Οδοποιίας» για το έργο «Οδική Σύνδεση Αγρινίου με την Ιόνια Οδό και Περιφερειακή Οδός Αγρινίου» και περιλάμβανε τη μελέτη του οδικού άξονα σύνδεσης της πόλης του Αγρινίου με την Ιόνια οδό και την Περιφερειακή οδό Αγρινίου.
Η σύνδεση προβλέπονταν να γίνει με διατομή αυτοκινητόδρομου, που θα συνδέει την πόλη του Αγρινίου με την Ιόνια οδό, και δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η συνδετήρια οδός θα καταλήγει στη νέα προτεινόμενη Περιφερειακή οδό του πολεοδομικού συγκροτήματος Αγρινίου.
Το σύνολο του έργου έχει μήκος 20,5χλμ με το μήκος του αυτοκινητόδρομου να είναι περίπου 13,5 χλμ., ενώ της Περιφερειακής οδού Αγρινίου περίπου 7 χλμ. Το συνολικό κόστος του έργου εκτιμάται αρχικά σε περίπου 100 εκατ.ευρώ και είναι το μεγάλο αγκάθι καθώς αυτή την εποχή αναζητείται φόρμουλα για να μπορέσει να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα του έργου και τελικά να βρεθεί χρηματοδότηση η οποία θα σημάνει και την πορεία υλοποίησης του.
Μάλιστα όπως σημειώνεται στο έγγραφο “Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών και οι αρμόδιες Υπηρεσίες του προβαίνουν σε όλες τις απαραίτητες μελέτες και ενέργειες με τα συναρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να ακολουθηθεί η βέλτιστη λύση και τελικώς να υλοποιηθεί το εν θέματι έργο με τις καλύτερες τεχνοοικονομικές προϋποθέσεις, προς όφελος του δημοσίου συμφέροντος και της οδικής ασφάλειας των πολιτών της περιοχής του Αγρινίου”.
Τι έχει γίνει μέχρι σήμερα σε επίπεδο μελετών
Mέχρι σήμερα έχουν γίνει συγκεκριμένα βήματα για την ωρίμανση του έργου. Με την υπ΄ αρ. πρωτ. ΔΟΥ/οικ/2996/06-06-2018 Υπουργική Απόφαση εγκρίθηκε καταρχάς η εκπόνηση της μελέτης της εταιρεία RACE σε στάδιο Προμελέτης Οδοποιίας, ώστε να αποτελέσει στέρεη βάση για την εκπόνηση της απαιτούμενης 

Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων.
Παράλληλα είχε υποβληθεί Τεχνικό Δελτίο το οποίο περιλαμβάνει τις επί μέρους μελέτες (Τοπογραφικά, Μελέτη σκοπιμότητας, Αξιολόγηση Επιπτώσεων Οδικής Ασφάλειας, Γεωτεχνικές έρευνες Α΄ Φάσης, Οριστική Γεωλογική μελέτη, Προμελέτη αποχέτευσης – αποστράγγισης όμβριων, Προκαταρκτική μελέτη τεχνικών, Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων), οι οποίες κρίθηκε απολύτως επιβεβλημένο, για λόγους πληρότητας, να εκπονηθούν, ώστε να εκδοθεί η Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων.
Στις αρχές του έτους όπως σας είχε αποκαλύψει το ypodomes.com είχε υπάρξει συνάντηση του Δημάρχου Αγρινίου κ.Παπαναστασίου με την ηγεσία του Υποδομών και είχε συμφωνηθεί να επιδιωχθεί η ωρίμανση του έργου.
Κατά το παρελθόν έχουν πέσει πολλά σενάρια για την κατασκευή της οδικής σύνδεσης Αγρινίου. Τα πλέον κυρίαρχα είναι η ένταξη του έργου στην παραχώρηση της Ιόνιας Οδού (της Νέας Οδού πιο συγκεκριμένα) ενώ έχει εξεταστεί και η υλοποίηση του ως δημόσιο έργο.

Τι περιλαμβάνει το έργο
Η σύνδεση Αγρινίου με την Ιόνια Οδό έχει μήκος 16χλμ. Το εκτιμώμενο κόστος είναι 100 εκατ. ευρώ που προβλέπει μεταξύ άλλων τη δημιουργία νότιας περιμετρικής οδού στο Αγρίνιο (συνδέεται με κόμβους με τον Ρεμπελιά και το νέο νοσοκομείο), σύνδεσης του δρόμου με το Βιοτεχνικό Πάρκο που επιδιώκεται να δημιουργηθεί κοντά στα Καλύβια, προβλέπει πιθανή αξιοποίηση του στρατιωτικού αεροδρομίου του ΝΑΤΟ, ανισόπεδους κόμβους, υπόγειες διαβάσεις κλπ. Το έργο περιλαμβάνει και απαλλοτριώσεις 1.400 στρεμμάτων, το κόστος των οποίων ανέρχεται σε περιπου 10 εκατ. ευρώ. Ο εκτιμώμενος χρόνος υλοποίησης του έργου είναι 24 μήνες.

ypodomes.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...

ΚΑΜΜΕΝΟΣ - ΑΓΡΙΝΙΟ-ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ