Σελίδες

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 19-05-2020 ΣΤΙΣ 12:30 ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

Αγρίνιο, 18-05-2020
Αρ. Πρωτ.:15 
Η κυβέρνηση, αγνοώντας τις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου ,τα αιτήματα και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών
· κατέθεσε με εντελώς αντιδημοκρατικό τρόπο, χωρίς διάλογο και εν μέσω πανδημίας πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία.
· αποφάσισε το άνοιγμα όλων των σχολείων χωρίς να έχουν ληφθεί τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας μαθητών και....εκπαιδευτικών.
· ψήφισε αιφνιδιαστικά εκπρόθεσμη τροπολογία για την ζωντανή μετάδοση του μαθήματος, θέτοντας σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα ανηλίκων μαθητών και εκπαιδευτικών καθώς και τις αρχές που διέπουν την ίδια την παιδαγωγική διαδικασία.
Απαιτούμε να αυξηθεί η χρηματοδότηση της Δημόσιας εκπαίδευσης από τον Κρατικό προϋπολογισμό.
Στo πλαίσιo του πανεκπαιδευτικού συλλαλητηρίου της Τρίτης που οργανώνει η ΟΛΜΕ στα προπύλαια στην Αθήνα, η Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με το Σύλλογο Δασκάλων Αγρινίου-Θέρμου, το Σύλλογο Δασκάλων Βόνιτσας και την Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Αγρινίου, οργανώνει συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην κεντρική πλατεία Αγρινίου στις 12:30 μ.μ. Καλούνται όλοι οι συνάδελφοι, γονείς και μαθητές να είναι παρόντες για να εκφράσουν την αντίθεση τους στα μέτρα που νομοθετεί η κυβέρνηση.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...