Σελίδες

Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2014

ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΟΥ Γ/ΣΙΟΥ - ΛΥΚΕΙΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ ΠΑΡΑΒΡΕΘΕΙΚΕ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π. ΛΑΛΙΩΤΗΣ

Με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, ο περιφερειακός σύμβουλος, επικεφαλής του συνδυασμού «Γέφυρα Ανατροπής και Δημιουργίας», Παναγιώτης Λαλιώτης παρευρέθηκε το πρωί της Πέμπτης στον αγιασμό που τελέστηκε στο σχολικό συγκρότημα του...
Γυμνασίου και Λυκείου Χαλανδρίτσας. 
Αμέσως μετά δήλωσε «εύχομαι σε μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά. Δυστυχώς, οι συνθήκες έναρξης της νέας χρονιάς είναι αρκετά δύσκολες. Τα μνημόνια και οι εντολές της Τρόικας που κατά γράμμα εκτελούν  οι κυβερνητικοί της υπήκοοι έχουν επιφέρει δραστικές περικοπές σε κονδύλια για την στοιχειώδη εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων. Από την άλλη, η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών, η υποστελέχωση των δομών της Ειδικής Αγωγής και των Ολοήμερων Σχολείων και τα εκατοντάδες κενά σε δασκάλους και καθηγητές συρρικνώνουν και υποβαθμίζουν τη δημόσια εκπαίδευση.
Στη Δυτική Ελλάδα τα κενά, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ ανέρχονται σε 506 και οι ελάχιστες προσλήψεις αναπληρωτών δεν επαρκούν για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες.

Οφείλουμε και ως γονείς και ως αιρετοί να δώσουμε σε όλα τα επίπεδα τη μάχη για μία αξιοπρεπή δημόσια και δωρεάν παιδεία, για ένα καλύτερο αύριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε για τα σχόλια, να χρησιμοποιείτε Ελληνική γραμματοσειρά και σε ευπρεπές επίπεδο, χωρίς να θίγεται η τιμή και η υπόληψη κανενός πολίτη.
(«Δεν δημοσιεύονται σχόλια χυδαία και υβριστικά, καθώς και ανώνυμες καταγγελίες και χαρακτηρισμοί κατά προσώπων που δεν τεκμηριώνονται.”)
Σχόλια άσχετα με το θέμα της εκάστοτε ανάρτησης ΔΕΝ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ.
Όλα τα σχόλια θα εμφανίζονται μετά την έγκρισή τους αφού διαπιστωθεί ότι δεν εμπίπτουν σε κάποια από τα πιθανά αδικήματα περί τύπου.
Να σημειωθεί ότι απόψεις που εκφράζονται σε άρθρα και κείμενα της συγγραφικής ομάδας δεν εκφράζουν απαραίτητα την άποψη των υπευθύνων του ιστολογίου. Όπως επίσης και τα σχόλια των αναγνωστών, τα οποία αντιπροσωπεύουν τους ίδιους...